Re: [MISC] Smart Phone der virker med Kontact

Den mandag 10.apr kl. 10:45 skrev Mads Bondo Dydensborg:

Jon Bendtsen wrote:

Den søndag 9.apr kl. 20:54 skrev Mads Bondo Dydensborg:

Hep

For et par år siden postede Ole Tange
http://www.sslug.dk/emailarkiv/misc/2003_06/msg00491.html

Jeg tror at Handspring Treo 650 ville være et funtionelt godt valg
for mig,
men den er for dyr (synes min kone).

Den er ellers rigtig rigtig fed. Jeg har en og jeg vil slet ikke bytte. Den er den mest gennemtænkte telefon som jeg hidtil har fundet.

Hvordan er dit forhold til Nokia 9300 - eller, hvad synes du om den telefon.

Nokia 9300 har mig bekendt ikke vibrator/rystefunktion, og heller ikke en
skyde knap til at slå ringe lyden til eller fra. Desuden skal man vidst pille
batteriet ud for at skifte hukommelses kortet.

Der findes meget fri software til palm, det ved jeg ikke om det findes til Symbion.
Jeg undersøgte palm vs. blackberry ret grundigt, og der var meget mere software
til Palm.

Ellers har jeg set en video, og nokia 9300 var lang tid om at skifte fra en app. til
en anden. Det synes jeg ikke min palm er.

JonB