Re: [MISC] Smart Phone der virker med Kontact

Jon Bendtsen wrote:

> Nokia 9300 har mig bekendt ikke vibrator/rystefunktion, og heller

OK - det har jeg ikke lige checket. Det troede jeg alle telefoner i den
klasse havde.

Til gengæld er den væsentligt billigere... :-/

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg   sslug@sslug   http://www.madsdydensborg.dk/

"HELP, THE PRICE OF INFORMATION HAS FALLEN AND IT CAN'T GET UP"

            - http://www.shirky.com/writings/information_price.html