Evolution .. smid iCal-fil online.

Jeg er begyndt at kigge på kalenderen i Evolution, generelt så kan jeg
vildt godt lide integrationen med gnome-calendar, selvom jeg hellere
ville have Thunderbird til at tage sig af dette .. men sådan er der jo
så meget.

Hvordan kan jeg smide min kalendere online? Det skal helst bare være en
iCal-fil med det kombinerede indhold af min kalender. Eller endnu
bedre.. at jeg kunne gemme den kalender jeg brugte online, så jeg havde
have mulighed for at redigere i den mens min bærbare er slukket.

Jesper