Re: [MISC] Flere grafikkort i samme maskine

2008/2/25 H. Winther <sslug@sslug>:
> Hej...
>
>  Jeg har et "problem" som nogen forhåbentlig finder "udfordrende" og dermed
>  vil medvirke til at løse.
>  Jeg ønsker at lave et system, med flere kameraer og flere monotorer,
>  forstået på den måde at de hører sammen parvis. Et kamera til en monitor,
>  der så at sige "lever sit eget liv".
>  Jeg har proppet et ekstra grafikkort i maskinen og det fandt den selv
>  driver m.v. til, så den nu har to "monitorudgange". Spørgsmålet er nu
>  hvordan jeg får et bestemt kamera parret med en bestemt "monitorudgang" -
> [...]

Creative hadde for noen år siden ett USB eller Ethernet surveillance
camera til utendørs bruk
som fungerer med Linux for å ta bilde av skytteren.

Medlemmene har muligvis noen Handycam type kamera med lavere
oppløsning og lett pensjonert med USB utgang som kan brukes?
Med litt optikk så er de muligvis brukbare på 20-30 meter avstand.
Alternativt ett/flere kamera nærmere målet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Webcam

Men så kommer spørsmålet.
Hvor mange monitorer hadde du tenkt?

Hvis det var riktig mange kunne du jo tenke på tynne klienter :-)

Mvh
Jim Oksvold