Re: [MISC] Er det ved at være slut med a t brge Linux til Danske Bank netbank?

Eskild Nielsen wrote:
> Michael Rasmussen skrev:
> Jeg mener at jeg både har Java-1.6 og java 1.5 installeret, men det er
> ganske rigtigt 1.6 som firefox ser, når man kører danske banks
> 'check-din-PC' applet.
>
> Jeg kan selvfølgelig afinstallere 1.6 - men så er der en del ting der
> brokker sig - muligvis fordi de ikke ser java 1.5.
>
> - ja jeg ved at jeg danser rundt imellem novice og misc topics - men jeg
> gør det så godt jeg kan....

Jeg brugte mc til at rette linket i
~/.mozilla/plugins/libjavaplugin_oji.so til
/usr/lib/jvm/java1.5.en_hel_masse_sti
Det gjorde tricket.
Du kan ikke med YaST instalere browserplugin til både 1.5 og 1.6, men du
kan godt have en masse andet jave installeret i begge versioner.
(men måske bruger du ikke SuSE længere).