emacs: C-x M-c M-butterfly ???

Hej NG
stødte på følgende vittighedstegning, som jeg (til trods for ikke at være bruger af Emacs) finder ganske underholdende, men jeg er i tvivl om jeg forstår den til fulde da jeg ikke ved om der er en "butterfly" funktion i Emacs. Måske en af Jer kan hjælpe?

http://www.digitalsanctuary.com/tech-blog/general/why-use-emacs-instead-of-vi.html

--
Med venlig hilsen
/Zmit/