Re: [MISC] Er det ved at være slut med at brge Linux til Danske Bank netbank?

Michael Rasmussen wrote:
> Hvilken Java version? Jeg havde samme oplevelser med Java-1.6. Efter
> skift til Java-1.5 som plugin i Firefox virker alt perfekt.
>
> Jeg kører også her med addBlock+, og det gør ingen forskel.

Den virker også for mig med jre 1.5.0, dog med et nullængde felt til
adgangskoden.
Også udbakken fungerer (jeg havde nu kun en enkelt overførsel i den, men
mon ikke den også virker med flere).

Og det bringer jo så spørgsmålet op igen: Er java 1.6 ikke
bagudkompatibel, eller har programmørerne i DB lagt sig fast på netop
version 1.5?

I det mindste er jeg kommet ud af den noget uforskyldte
"betalingsstandsning" som denne betatest påførte mig, og mon ikke Eskild
også kan komme til at opføre sig pænt, og få betalt sine regninger igen.

Tak for løsningen.