Re: [MISC] DR tv kører beta forsøg med h.264

> Siden efteråret har DR haft en beta test kørende
> med nye formater. Det ser ud til at valget faldet på h.264
>
> Se mere på http://www.dr.dk/hjaelp/drdktv/20080108145038.htm
>
> Det fungerer så vidt jeg kan prøve med firefox, vlc, og
> mediaplayer-connectivity plugin. (og ubuntu 7.10)

Damn you, Frank! ;-)

Jeg skulle jo lige prøve, og det endte ude i en del sideveje. Det viser sig at
vlc slet ikke virker. Der vises typisk 1-2 sekunder og så fryser billedet.

Jeg får nogle beskeder a la

libdvbpsi error (PSI decoder): TS discontinuity (received 2, expected 0) for
PID 0
libdvbpsi error (PSI decoder): TS discontinuity (received 2, expected 0) for
PID 66

Som jeg kan se at andre også er endt på, men der ser ikke ud til at være en
løsning. Du har ikke lige en ide?

Jesper Norskov: /usr/lib/firefox/defaults/pref/firefox-novell.js indeholder
opsætningen for rtsp. Jeg fjernede linien. Måske kan man også bare
afinstallere realplayer.

--

Med venlig hilsen
Kaare Rasmussen, Jasonic

Jasonic                 Telefon: +45 3816 2582
Nordre Fasanvej 12
2000 Frederiksberg      Email: sslug@sslug