Re: [MISC] Videoredigering

In <sslug@sslug> =?ISO-8859-1?Q?=22E=2E_Sj=F8rlund=22?= <sslug@sslug> writes:

>Jeg er blevet bedt om at finde noget programmel til at redigere i videoer.
>Det drejer sig om film optaget med eget kamera, som man gerne vil kunne
>klippe afsnit ud af, sætte afsnit sammen på en anden måde osv.
>Er der nogen, der kan pege mig i den rigtige retning?

Linux Weekly News har lige haft en artikelserie om videoredigering. Selve
redigerings-delen kan læses på http://lwn.net/Articles/262985/#Comments
omend jeg ikke er helt sikker på om den endnu er tilgængelig for ikke-
abonnenter. (Jeg kan dog varmt anbefale at abonnere på dem - det er
efter min mening klart et af de bedste Linux magasiner. Og faktisk et af
de eneste jeg har valgt at betale for).

Henrik