Re: [MISC] Er det ved at være slut med at brge Linux til Danske Bank netbank?

Jim Oksvold wrote:

> Jeg bruker SUSE 10.3 og Firefox 2.0.0.10
>

> Jeg ser denne melding på siden til Danske Bank.

> 	Tjek din pc
>
> Tjek af 	Resultat 	Status 	Hjælp
> Styresystem 	Linux	OK	Kundesupport yder ikke support på Linux.
> Browser 	Mozilla Firefox 2.0.0.10	OK
> Skærmopløsning 	1024*768	OK
> Cookies 	Ja	OK
> Adobe_Reader 	Version Ikke installeret	-	Download den nyeste version
> af Adobe Reader fra Adobe.
> Javascript_Version 	1.6	OK
> Java 	Ja	OK
> Java_Version 	1.5.0_14 (Sun Microsystems Inc.)	OK

Jeg har samme OK installation, og DanskeNetbank virker ikke med den.
Håber at de får rettet fejlen i løbet af weekenden, det er så træls at
skulle ud og finde en anden bank fungerende og sikker netbank.

PS. Skidtet virker heller ikke under Windows/Firefox, min Explorer skal
have noget java installeret, og det link DanskeBank har lagt til det
formål virker heller ikke.