Re: [MISC] DR tv kører beta forsøg med h.264

Frank Damgaard skrev:
> Siden efteråret har DR haft en beta test kørende
> med nye formater. Det ser ud til at valget faldet på h.264
>
> Se mere på http://www.dr.dk/hjaelp/drdktv/20080108145038.htm
>
> Det fungerer så vidt jeg kan prøve med firefox, vlc, og
> mediaplayer-connectivity plugin. (og ubuntu 7.10)

Kan du afspille direkte ved at trykke på linket?

Jeg skal en tur forbi "Liste over alle medielinks på siden" og bruge de
links dette giver. Hvis jeg trykker på de direkte links får jeg en box
op om at den vil bruge RealPlay, som ikke understøtter formatet. Kan
ikke finde et sted at ændre dette.

Jeg køre OpenSuse 10.2/10.3, Firefox, vlc, firefox, vlc, og
mediaplayer-connectivity plugin.

mvh jesper nk