Re: [MISC] Er det ved at være slut med a t brge Linux til Danske Bank netbank?

E. Sjørlund skrev:
Eskild Nielsen wrote:
Michael Rasmussen skrev:
Jeg mener at jeg både har Java-1.6 og java 1.5 installeret, men det er
ganske rigtigt 1.6 som firefox ser, når man kører danske banks
'check-din-PC' applet.

Jeg kan selvfølgelig afinstallere 1.6 - men så er der en del ting der
brokker sig - muligvis fordi de ikke ser java 1.5.

- ja jeg ved at jeg danser rundt imellem novice og misc topics - men jeg
gør det så godt jeg kan....

Jeg brugte mc til at rette linket i
~/.mozilla/plugins/libjavaplugin_oji.so til
/usr/lib/jvm/java1.5.en_hel_masse_sti
Det gjorde tricket.
Du kan ikke med YaST instalere browserplugin til både 1.5 og 1.6, men du
kan godt have en masse andet jave installeret i begge versioner.
(men måske bruger du ikke SuSE længere).

Jo jeg bruger skam stadig suse10.3 (2 maskiner) og suse10.2 (1 maskine)

10.2 maskinen bliver nok snart til en 10.3 også