Re: [MISC] Er det ved at være slut med a t brge Linux til Danske Bank netbank?

Michael Rasmussen skrev:
On Mon, 18 Feb 2008 12:32:36 +0100
Eskild Nielsen <sslug@sslug> wrote:

jeg kan ikke godkende betalinger, hverken fra udbakke eller enkeltvis
- der sker simpelthen _INTET_ fra jeg trykker OK  - i hvert fald ikke
de første 5 minutter, og derefter har jeg tabt tålmodigheden.

Hvilken Java version? Jeg havde samme oplevelser med Java-1.6. Efter
skift til Java-1.5 som plugin i Firefox virker alt perfekt.
Jeg har prøvet at afinstalleret ad-block-plus det gør ingen forskel!

Jeg kører også her med addBlock+, og det gør ingen forskel.

Jeg mener at jeg både har Java-1.6 og java 1.5 installeret, men det er ganske rigtigt 1.6 som firefox ser, når man kører danske banks 'check-din-PC' applet.

Jeg kan selvfølgelig afinstallere 1.6 - men så er der en del ting der brokker sig - muligvis fordi de ikke ser java 1.5.

- ja jeg ved at jeg danser rundt imellem novice og misc topics - men jeg gør det så godt jeg kan....

/esni