Re: [MISC] DR tv kører be ta forsøg med h.264

On Thu, Feb 07, 2008 at 18:50:20 +0100, Jesper Norskov Kristensen wrote:

> Kan du afspille direkte ved at trykke på linket?

Ja. den åbner VLC

men husk at konfigurere mediaplayerconnectivity .
Hos mig skulle jeg ved "Real Media" indstille til vlc,
Det skyldes at "Realmedia" feltet er sat til at
bruge rtsp, så alle rtsp links afspilles med dette.

> Jeg skal en tur forbi "Liste over alle medielinks på siden" og bruge de
> links dette giver. Hvis jeg trykker på de direkte links får jeg en box
> op om at den vil bruge RealPlay, som ikke understøtter formatet. Kan
> ikke finde et sted at ændre dette.

Funktioner->MediaPlayerconnectivity->Konfigurer->Audo/Video-afspillere
I ubuntu skal der stå ved RealMedia:  /usr/bin/X11/vlc

--
mvh Frank Damgaard  |