Re: [MISC] Er det ved at være slut med at brge Linux til Danske Bank netbank?

Jim Oksvold wrote:
> 	Tjek din pc
>
> Tjek af 	Resultat 	Status 	Hjælp
> Styresystem 	Linux	OK	Kundesupport yder ikke support på Linux.
> Browser 	Mozilla Firefox 2.0.0.10	OK
> Skærmopløsning 	1024*768	OK
> Cookies 	Ja	OK
> Adobe_Reader 	Version Ikke installeret	-	Download den nyeste version
> af Adobe Reader fra Adobe.
> Javascript_Version 	1.6	OK
> Java 	Ja	OK
> Java_Version 	1.5.0_14 (Sun Microsystems Inc.)	OK

Jeg har samme svar på den test.
> Står der OK ud for alle linjer under "Status", opfylder din pc
> forudsætningerne for at bruge Danske Netbank.

Problemet er bare, at den skriver i bunden at "Applet Security Started",
hvorefter der ikke sker en hujende fis.

> Det der med Active Card - Fungerer det på Internettcafe?
> Det ser ut til å være USB minne og/eller Smart Card.

Active card er en kodegenerator udformet med cifrene 0-9, en menu-tast,
en ON tast og et display. Den har ingen forbindelse med computeren.

> Etter en stund dukket det opp ett vindu med noget Java...
> Nuvæl...
Nu ved jeg ikke, hvor lang din stund er, men hos mig overstiger den min
tålmodighed der ligger i området 10 - 30 minutter uden synlig aktivitet.