Re: [MISC] DR tv kører be ta forsøg med h.264

On Wed, Feb 06, 2008 at 18:52:38 +0100, E. Sjørlund wrote:

> Ved du også, hvordan man får den trafik gennem en proxy-server? Er der
> fx. porte, som skal åbnes i ens firewall?

kun hvis firewall lukker for udgående trafik.
På http://www.dr.dk/hjaelp/drdktv/20080108145038.htm
er der direkte link til streams, og det anvendes "rtsp" protokol.

Måske man skal bruge en speciel rtsp proxy ?
http://rtspproxy.berlios.de/

jeg tror ikke det vil virke via http (port 80)

--
mvh Frank Damgaard  |