Re: [MISC] Er WiFi hurtig nok til Model RC?

2008/4/15 Michael Schmidt <sslug@sslug>:
> Hej NG
>  Dette er lidt OT, men så passer det jo fint til misc. :)
>  Er trådløst netværk hurtigt nok (og pålideligt nok) til at kunne bruges som
> fjernstyring af f.eks. en modelhelikopter?
>
>  Så vidt jeg lige kan sjusse mig frem til bliver et VIA Pico + et servo
> controllerkort ikke dyrer end en 4-kanals sender og modtager (og den er så
> "kun" en vejs kommunikation)
>  Jeg ved godt der er en skævvridning i regnestykket her, da jeg egentlig kun
> bør sammenligne med prisen på en RC-modtager, men "transmitter-PC'en" har
> jeg jo allerede.

> [...]

I lys av at mennesker kan få hodet kuttet av med ett modellhelikopter,
så er det naturlig
med en forespørsel hos en klubb som driver med modellfly/helikopter.

Det ville være ukjekt hvis en kollega like ved forårsaket økt pakketap
ved nedlasting :-)

Mvh
Jim Oksvold

Mvh