Er WiFi hurtig nok til Model RC?

Hej NG
Dette er lidt OT, men så passer det jo fint til misc. :)
Er trådløst netværk hurtigt nok (og pålideligt nok) til at kunne bruges som fjernstyring af f.eks. en modelhelikopter?

Så vidt jeg lige kan sjusse mig frem til bliver et VIA Pico + et servo controllerkort ikke dyrer end en 4-kanals sender og modtager (og den er så "kun" en vejs kommunikation) Jeg ved godt der er en skævvridning i regnestykket her, da jeg egentlig kun bør sammenligne med prisen på en RC-modtager, men "transmitter-PC'en" har jeg jo allerede.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/