Re: [MISC] Sun-java og debian

On Tue, 15 Apr 2008 22:16:54 +0000 (UTC)
Sune Vuorela <sslug@sslug> wrote:

> Din sidste kommentar opfatter jeg som en tåbelig undskyldning for at
> du som sædvanlig ikke rigtig ved hvad du taler om.

Det er godt Sune. Stor dreng. Har du selv været i stand til at forfatte
ovenstående, eller skulle du slå op i din nyligt tildelte mappe for
debian udviklere for at finde et tilpas nedladende svar, man kan
anvende, når brugere ikke straks næsegrus accepterer nomenklaturens
perfiditeter?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen