Re: [MISC] Usenet via Cybercity?

Mogens Valentin <sslug@sslug> writes:

> Nogen med CC som ISP der kan bruge usenet for tiden?

Nej, de slukkede vist for deres newsserver i forbindelse med en brand i
et hostingcenter. Siden er den ikke kommet op.

Jeg har dog set flere der har fået hul igennem til newsbin.cybercity.dk,
som er der server beregnet til binære grupper. Måske kan du også bruge
den?

> Har endnu ikke ledt efter alternative NNTP servere; plejede at få en
> Typhoon server: go away!  eller noget lignende.

Jeg har en stående i skabet, den virker fint uanset nedbrud hos
CyberCity ;-)

--
Jacob - www.bunk.cc