Re: [MISC] Er WiFi hurtig nok til Model RC? -Tak!

>  OK, tak skal I ha'!
>  Havde håbet at kunne rigge en af mine offroadere op med WiFi styring via
> on-board vision fra f.eks. et par webcams og så lege mars explorer.
>  -Og gik det godt så bygge et "eye in the sky" f.eks. baseret på en
> helikopter.
>
>  Men det lader ikke til at være nogen særlig god ide... :(
>
>  --
>  Med venlig hilsen
>  /Zmit/

Jeg husker en film for lidt om autonome kjøretøyer i en konkurranse i USA.
Prøv å sjekke hvilke løsninger de hadde for f.eks KILL SWITCH.

Jeg mener å huske at DARPA var involvert.
http://en.wikipedia.org/wiki/Driverless_car
http://www.darpa.mil/GRANDCHALLENGE/

Joint Unmanned Combat Air Systems
http://www.darpa.mil/j-ucas/index.htm