Re: [MISC]Løsnig på problmet: Log ge på sundhed.dk fejler

Jørgen Heesche wrote:
Jeg kan ikke logge på sundhed.dk

På forsiden http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155/1836
klikker jeg på feltet 'Log på sundhed.dk'
men  får at vide at der sket en fejl.
Jeg har lige installeret digital signatur, men der bliver ikke bedt om den, eller nogen anden form for kode.
Jeg har Firefox 2 og signaturen virker i SKAT.

Hvad kan der være galt?-

Jeg har nu fået certifikatet installeret korrekt.
Fejlen var at TDC's installationsprogram havde installeret forkert sted i Firefox:
under Other 'Peoples Certificates' i stedet for 'Your Certificates'.
Jeg brugte Kim Bisgaards script til at convertere .html-filen tilen til en .p12-fil. Import af den fil i Firefox fejlede af ukendte årsager. Men arsagen er faktisk kendt nok: nemlig den kendsgerning at certifikatet allerede var installeret i Firefox, bare et forkert sted. Efter at have slettet certifikatet fra 'Other Peoples' kunne .p12-filen importeres under 'Your Certificates'.
Jeg kan nu logge på sundhed.dk fra Firefox.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug