Re: [MISC]Løsnig på problmet: Log ge på sundhed.dk fejler

Frank Damgaard wrote:
Jørgen Heesche skrev:
Jørgen Heesche wrote:
Jørgen Heesche wrote:
SKIP

Jeg kan nu logge på sundhed.dk fra Firefox.

Sundhed.dk har forøvrigt en mærkelig adfærd: Når der logges ud bliver
man bedt om at lukke browseren fordi certifikatet stadig er aktivt og
kan bruges af andre,
Hvad er meningen?. Jeg troede at digital signatur var em sikker metode,
men det er åbenbart en meget usikker metode.

Hvis du er på netcafe eller andre har tilgang til din browser,
så er det jo ikke så smart.
Ligesom at efterlade en kvittering med alle dankort oplysninger
til den næste der kommer forbi.
Så lukker du firefox helt ned, så skal din master-password igen anvendes
for at logge på med digial signatur. I firefox skulle/skal man kun en gang
angive master-password (til forudintastede felter, login, certifikater), og
efterfølgende kan ale bruges.

Så generelt anbefales det at lukke firefox efter brug af "Master-Password"
hvis der er risiko for at andre har adgang til den browser.

Det kan jeg godt se nu, men i og med at jeg kun bruger min hjemmepc, som ingen uvedkommende har adgang til, tænkte jeg ikke i de baner.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug