Re: [MISC] S: Copper/orange farvet Palm Treo 680

On 28/05/2008, at 22.18, Mikael Rasmussen wrote:

Jon Bendtsen wrote:
On 28/05/2008, at 19.35, Mikael Rasmussen wrote:

Hej,

Blev den solgt?
Nej, du kan stadig nå at byde.
JonB

Jammen så vil jeg da skynde mig at byde 750,- + porto for en afløser til min trofaste, men lettere bedagede, treo 600... og samtidigt krydse fingre for at lader og data kabel medfølger, for det er vist ændret til 680'eren.

Selvfølgelig følger der lader med. Datakabel er straks værrer. Det lå ikke i kassen. Men jeg må lige lede efter det, for jeg har det sikkert.