Re: [MISC]Løsnig på problmet: Logge på sundhed.dk fejler

On Wed, May 21, 2008 at 14:02:44 +0000, Jørgen Heesche wrote:

> Jeg har nu fået certifikatet installeret korrekt.
> Fejlen var at TDC's installationsprogram havde installeret forkert sted
> i Firefox:
> under Other 'Peoples Certificates' i stedet for 'Your Certificates'.

Ja, det skrev jeg jo også tidligere i tråden.
TDC's install fejler på dette punkt, og så virker det ikke.

> Jeg brugte Kim Bisgaards script til at convertere .html-filen tilen til
> en .p12-fil. Import af den fil i Firefox fejlede af ukendte årsager.
> Men arsagen er faktisk kendt nok: nemlig den kendsgerning at
> certifikatet allerede var installeret i Firefox, bare et forkert sted.

> Efter at have slettet certifikatet fra 'Other Peoples' kunne .p12-filen
> importeres under 'Your Certificates'.
> Jeg kan nu logge på sundhed.dk fra Firefox.

ok så blev vi så meget klogere :)

Jeg havde altid slettet certifikatet inden jeg importerede
det igen, og ikke regnet med at har man også certifikatet i
"other people" vil det blokere for manuelt import.

Det var godt nok også "tricky".....

--
mvh Frank Damgaard  |