Re: [MISC] Logge p å sundhed.dk fejler

On Mon, May 19, 2008 at 21:04:24 +0000, Jørgen Heesche wrote:

> I Import kan man vælge mellem at finde PKCS12 files eller All files, men
> den findes ikke som PKCS12.  Programmet file siger at det er en data fil.

"PKCS12" filer skal ende på .p12 for at den finder dem, jeg tror
kun den udvælger udfra endelse. Med "alle" kan man se andre filer/endelser.

Måske der er noget galt med filen, hvis den ikke kan lide formatet.

Prøv evt. at oprette en ny bruger i linux, så du får en frisk firefox
opsætning, måske der er forskel ?

--
mvh Frank Damgaard  |