Re: [MISC] Logge p å sundhed.dk fejler

On Mon, May 19, 2008 at 09:04:07 +0000, Jørgen Heesche wrote:

> Jeg har openssl.
> Signatur filen er installeret i mit homedir med TDC's program
> https://ds.tdc.dk/p/f/<ref.nr.>//

mystysk, jeg prøvede lige scriptet igen på html-fil fra sidste
fornyelse af min signatur fra efteråret, og denne virker endnu.
Ser html fil ud til at være ok ?
Måske TDC igen har lavet om uden at skrive noget.
Der er jo ikke andet at gøre end at prøve at fejlfinde og
se hvor scriptet går galt.

shell-script del:

 awk -F \" '/^pkcs12=/ {print $2}' html-filnavm | fold -b -w 64  > b64-fil

bør give som output base64/hex-delen af signaturen.

 openssl enc -d -a b64-fil > pcks12-fil

"-d" dekrypterer filen og -a at det er base64 input der
skal dekrypteres.

Min html fil er med lidt html + javascript som bla. indeholder
til sidst:
pkcs12="xxxxxxxxx .. meget lang linie .. xxxxxxxxxxxxx"

syntes min html mangler resten af filen ;(
inkl. </body> og </html> så det ikke er valid html,
men scriptet leder kun efter linien med "pkcs12="
og bruger denne.

PS.
Det du skrev tidligere med "other people" tyder på at TDC's java
installation stadig installerer forkert i firefox.,

--
mvh Frank Damgaard  |