Free hosting (subdomain)

Hej

Jeg er i den uheldige situation at min gratis hjemmeside som jeg havde i norge (home.no) er død. Jeg aner ikke hvorfor og det gør da helder ikke så meget var det ikke lige fordi der jo igennem tiden er nogen som har oprette links til min side og de ryger jo så ud i ingen ting. Siden er på engelsk og handler om forskellige nørdede ting jeg har brugt tid på og som er reateret til linux, GNU, open source etc. Jeg skal altså finde et nyt gratis subdomaine og så tænkte jeg at det kunne være skønt hvis det var et subdomaine et sted hvor andere linux hobby'iste slår deres folder og lægger deres ting ud. Er der nogle af jer der kender sådanne steder, kan give nogle adresser eller måske anbefaler et? Hvilket land domainet "bor" betyder ikke det stor for mig hvis jeg altså bare kan få lov at oprette et gratis subdomain der, kan oploade via ftp og her fuld kontrold over udsenet af min egen side.

/Mikkel