Re: [MISC] Er linuxtilhængre højrøvede bedrevidende nørder, som trænger til et los i den ophøjede legemsdel?.

Jørgen Heesche <sslug@sslug> writes:

> Jeg mener at det er absurd at diskutere, hvilken distribution der er
> bedst, det er jo kernel der er afgørende; Og kernel er jo den samme,
> så der  sådan set ikke noget at diskutere. Det er klart at det giver
> forvirring at køre en debat uden reelt indhold,

Nej, det er absolut ikke uden reelt indhold. Der er en verden til
forskel mellem den brugeroplevelse de forskellige distributioner
tilbyder brugerne. Kernen er kun et enkelt element af en distribution
og efter min mening faktisk en af de elementer der har mindst
betydning for den samlede brugeroplevelse.

Det absurde kommer kun hvis folk insistere på at "bedst" er et
objektivt begreb uden hensyn til folks forskellige behov om niveau af
tekniske involvering.

Når det er sagt, så blander jeg mig generelt udenom diskussionen. Jeg
har valgt side og jeg har ikek den store glæde af at bruge en stor
indsats for at vinde nogle få brugere over.