Re: [MISC] Fra dvd til ipod

mikkel meinike skrev:
At dømme ud fra dit lille indlæg lyder det ikke som om du er typen som elsker oldschool kommando-linie baserede værktøjer, men jeg kan alligevel ikke lade være med at fortælle at jeg er vild med ffmpeg og den kan både rippe og konvertere til næsten hvad som helst. Den kan også optage en "live streem". /mikkel

Jeg er som sådan ikke så forskrækket over terminalen, det er bare sjældent jeg forstår en "man" - man ffmpeg er absolut ikke børnelæsning!!! :-) Jeg skal helst have hamret et eksempel fast, som passer lige til min situation - derefter kan jeg så udvide min "hyacint".

Martin :-)