Re: [MISC] Tanker om root-password

Jim Oksvold wrote:
[KLIP]

> Let på Internet.
> Det ligger instruksjoner om atskillelse for en god del laptoper der.
> Kanskje ikke akkurat din, men kanskje en som har nesten identisk kabinett.

Jep -har også fundet en god vejledning fra IBM til hvordan man skiller den
ad. Det er en ting IBM altid har gjort ok.

Desværre er keyboardet ret umuligt at få af synes jeg :(

Derudover ejer jeg ikke en loddekolbe og vil derfor ikke føle mig tryg ved
at gøre det selv - en elefant i en glasbutik du ved :)

Hvis du/andre kender en jeg kan betale for at gøre det, vil jeg være meget
glad
--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, sslug@sslug

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."