Re: [MISC] Er linuxtilhængre højrøvede bedrevidende nørder, som trænger til et los i den ophøjede legemsdel?.

Jørgen Heesche <sslug@sslug> writes:

> "
> Lige til sidst en personlig kommentar
> Det der står her, er ikke Nettips’ mening om Linux, men min helt
> egen. Jeg tror, at der er nogen der trænger til et gevaldig los i en
> vis legemsdel. Måske får de så lavet det der var meningen fra starten,
> nemlig et program der kan benyttes af alle uden en eller anden form
> for højere uddannelse inden for faget.
> "

Jeg er uenig i denne forudsætning. Det er ikke et universielt
accepteret mål, og har i hvert fald ikke været et mål fra starten af,
at Linux skulle være at for alle uden en god kop indlæring.

//Makholm