Re: [MISC] Logge på sundhed.dk fejler

Frank Damgaard wrote:
On Sat, May 17, 2008 at 13:32:24 +0000, Jørgen Heesche wrote:
Jeg kan ikke logge på sundhed.dk

På forsiden http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155/1836
klikker jeg på feltet 'Log på sundhed.dk'
men  får at vide at der sket en fejl.
Jeg har lige installeret digital signatur, men der bliver ikke bedt om den, eller nogen anden form for kode.
Jeg har Firefox 2 og signaturen virker i SKAT.

Hvad kan der være galt?-

jeg prøvede lige med ubuntu 7.10 og Firefox 2, det virkede.
Men skat bruger et andet system, så det kan du ikke bruge
til sammenligning.
http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2008_04/msg00000.html

www.sundhed.dk bruger den signatur der er importeret i Firefox's hvor skat.dk bruger noget java + signaturfilen.

Så måske du ikke har importeret signaturen korrekt?

I FF:
 rediger->præferencer->Avanceret->Kryptering-faneblad :

 og så

 "vis certifikater"->"Dine certifikater"

og under TDC skal du finde dit certifikat, så burde det fungere.

Certifikatet ses under Other People's.
Det er en html fil i mit home dir.

PS.
vi burde have værer på signatur listen....

Ja, det er selvfølgelig rigtigt, men der synes ikke at være så megen
aktivitet på den liste.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche