Re: [MISC] Logge p å sundhed.dk fejler

On Sat, May 17, 2008 at 13:32:24 +0000, Jørgen Heesche wrote:
> Jeg kan ikke logge på sundhed.dk
>
> På forsiden http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155/1836
> klikker jeg på feltet 'Log på sundhed.dk'
> men  får at vide at der sket en fejl.
> Jeg har lige installeret digital signatur, men der bliver ikke bedt om
> den, eller nogen anden form for kode.
> Jeg har Firefox 2 og signaturen virker i SKAT.
>
> Hvad kan der være galt?-

jeg prøvede lige med ubuntu 7.10 og Firefox 2, det virkede.
Men skat bruger et andet system, så det kan du ikke bruge
til sammenligning.
http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2008_04/msg00000.html

www.sundhed.dk bruger den signatur der er importeret i Firefox's
hvor skat.dk bruger noget java + signaturfilen.

Så måske du ikke har importeret signaturen korrekt?

I FF:

 rediger->præferencer->Avanceret->Kryptering-faneblad :

 og så

 "vis certifikater"->"Dine certifikater"

og under TDC skal du finde dit certifikat, så burde det fungere.

PS.
vi burde have værer på signatur listen....

--
mvh Frank Damgaard  |