Re: [MISC] Logge p å sundhed.dk fejler

On Tue, May 20, 2008 at 11:47:50 +0000, Jørgen Heesche wrote:

> Det ændrede ikke noget.
> Jeg bliver nok nødt til at få en ny signatur og installere den i XP.
> Den nye html-fil kan forhåbenlig konverteres korrekt og importeres i

Jeg har aldrig prøvet at installere signatur i windows,
altid i linux, første  gang med mozilla (var vist før firefox
kom frem).
Jeg bruger kun netbank og digital signatur under linux....

Du kunne jo efterlyse om der er andre der fornylig har hentet
signatur og fået det installeret, eller om det er TDC der
har lavet om i noget uden at informere om det.

PS.
Har du prøvet løsningerne med Opera eller Konqueror ?
nogle har rapporteret om at der har virket den vej.

--
mvh Frank Damgaard  |