Re: [MISC] Logge på sundhed.dk fejler

Jørgen Heesche wrote:
[KLIP]
> Jeg har nu konverteret .html filen med Kim Bisgaards script og derefter
> forsøgt at importere den nye fil: Peter.pk12
>
> Men det giver en alert:
> The PKCS #12 operation failed for unkbown reasons

Jeg har faktisk selv fået en ny digital signatur for ca. 1 måned siden med
success. Desværre er min history væk, men jeg brugte et perl script a la
dem der nævnes.

Jeg har indtil i år, kunnet logge på vha. SSL login i firefix (den plejede
at poppe op og spørge mig om hvilket person certifikat jeg ønskede at
anvende), men nu fejler den bare straks så jeg bliver nødt til at bruge den
applet, hvor man vælger en .p12 fil.

Hvad siger en file Peter.pk12 ? (og prøv lige at navngive den .p12 - det er
standarden programmerne typisk søger).

file skulle gerne sige data - og en vi af filen, skulle gerne vise at den
starter med "0<80>".. Det gør alle de p12 filer jeg har her, som er person
certifikater ihvertfald.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, sslug@sslug

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."