Re: [MISC] Free hosting (subdomain)

Har du prøvd å gjenopprette siden?
Den siden ser da vitterlig veldig levende ut.

Ja men du har helt ret. var lige inde og kikke. tro mig det er første gang i halvanden uge der er liv, men alle de hjemmesider som den hoster er stadig nede. den ser meget levende ud, men jeg tror det er fordi den automatisk henter nyhededer jeg var i hver tilfælde inde og se under Linux og der stod en anbefaling om at opgradere fra kerne 2.2 til 2.4 og det kan jo ikke siger at være en nyhed. men jeg er lidt usikker på hvad der foregår jeg kan ikke komme i kontakt med nogen af administratorene. tak for alle tilbage meldingerne i øvrigt. /mikkel