Re: [MISC] Xfce på dansk?

Claus Futtrup wrote:
> Jeg har set at Xfce ikke har en dansk oversætter, og tænkte at vi kunne
> måske være så heldige at der blandt medlemmerne befandt sig en person
> med mod på opgaven?
>
> http://i18n.xfce.org/wiki/language_maintainers

Man kan ikke altid regne med sådanne wiki-sider er helt opdateret.

Der er en Jens Hyllegaard der (lidt sporadisk) har sendt nogle oversættelser
til dansk-gruppens mailingliste.
http://search.gmane.org/?query=xfce&group=gmane.comp.internationalization.dansk

Tidligere var der en Niels Rasmussen der annoncerede han ville gå i gang.
http://www.sslug.dk/emailarkiv/teknik/2007_03/msg00155.html

Jeg ved ikke rigtigt hvad de forsøg er strandet på, det burde ikke være
nogen uoverkommelig opgave. Jeg tror der er enkelte KDE-programmer der har
flere tekst-strenge end hele Xfce ;-)