Re: [MISC] Tanker om root-password

klavs Klavsen skrev:

<--- klip --->

>  Jeg har dog ikke prøvet at nyinstallere 8.04. 7.10 spørger ikke om root
>  password (min kones computer, som har Ubuntu installeret, er dog lige
>  fysisk død - ladestikket sidder løst og jeg er ved at prøve at finde nogen
>  der kan skille en ibm z60t ad  og lode det, da garantien åbenbart ikke
>  dækker løse ladestik :( )

Du er velkommen en onsdag på CBS
http://wiki.sslug.dk/index.php/LokalGruppenK%C3%B8benhavn

CBS - Copenhagen Business School
Howitzvej 60
2000 Frederiksberg.
Indgang mod vest i enden af bygningen (ved dråbens spids). Ved ankomst
efter kl. 18.00: Ring til telefonnummeret som er lagt/hængt ved
indgangen.
Kort: http://surl.dk/2j8/

Vi har udstyr, der skulle kunne klare mindre loddearbejde.

--
/Jan