Re: [MISC] Logge p å sundhed.dk fejler

On Sun, May 18, 2008 at 09:07:36 +0000, Jørgen Heesche wrote:

> Certifikatet ses under Other People's.
> Det er en html fil i mit home dir.

Other's People er forkert, jeg tror det er en fejl i
TDC's install-java.

Html kan konverteres til pks12 med f.eks.  det perl-script
der er henvist til i signatur-liste arkivet.
Derefter importeres pks12 filen i firefox og det skulle
blive korrekt.
http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2006_10/msg00016.html

> aktivitet på den liste.

dem der ved noget om signatur følger den endnu (forhåbentlig)....

--
mvh Frank Damgaard  |