Re: [MISC] Tanker om root-password

Jørgen Heesche wrote:

Ved installationen skal der selvfølgelig vælges et root-password.

Det er ved at være noget tid siden jeg installerede ubuntu, men jeg mener ikke man skal angive root-password. Man angiver vist bare en bruger + tilhørende password og denne bruger kan sudo. Eller husker jeg galt?

--
peace, love & harmony
Atte

På æsken stod der "use Windows XP or better", så jeg installerede Linux...