Re: [MISC] S: Copper/orange farvet Palm Treo 680

Jon Bendtsen skrev:
On 21/05/2008, at 00.09, Martin Jochimsen wrote:

Martin Jochimsen skrev:
Jon Bendtsen skrev:
Hej

Jeg har en copper/orange Palm Treo 680 i overskud som jeg
synes det er synd bare ligger på hylden.

Den kører Palm OS, og er en ulåst GSM telefon med fuldt
qwerty tastatur og en 320x320 farveskærm, kamera, mp3
afspiller, tager SD kort.

Telefonen er lidt over 1 år gammel, men er i god og pæn
stand. Den har været brugt i det års tid.

http://www.palm.com/europe/en/products/smartphones/treo680/

Sælges for højeste acceptable bud.

JonB

Kunne du måske løfte lidt af sløret for hvad et acceptabelt bud er?
Jeg kunne godt være interesseret.
Martin

...og vil du helst have at der bydes her på sslug-listen eller på din private mail?

Jeg ved ikke hvad jeg kan acceptere. Jeg håber selvfølgelig på så meget som
muligt. Men den er jo brugt. En ny koster 2.199,- i følge edbpriser. Min egen indstilling er at er en ting brugt, og ca. 1 år gammel, så koster den ca. halvdelen af prisen for en ny tilsvarende. Så kan ridser tælle ned. Men dem har jeg ikke set nogen af. Desuden sidder der vidst et 2GB SD kort i den. Jeg chekker lige i morgen.
Det må da tælle lidt op at man ikke skal skaffe sådan et.

Men... det at den er Copper farvet gør den sjælden. Der blev ikke lavet særlig mange på trods af at den farve blev revet væk. Så for en der værdsætter farven,
som jeg selv gjorde, så er den måske mere værd, end en der er lige glad med
farven.

Jeg er egentlig lidt ligeglad hvor folk byder. Jeg synes dog at det er mest fair at andre kan se at en anden har budt mere, så det ikke kun er mig der forsøger at
presse prisen op.

JonB

Ok.
Jeg må hellere sove på det først! :-)