Re: [MISC] Logge p å sundhed.dk fejler

On Sun, May 18, 2008 at 20:12:26 +0000, Jørgen Heesche wrote:
> [...]

Det står i http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2006_10/msg00016.html
men er et shell-script, ikke perl.
Det bruger openssl, og kræver ikke Opera eller anden browser.

> Nu har jeg fundet perl scriptet i
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2006_10/msg00013.html
> Men jeg får samme alert som ved konvertering med Kim's script.

Mystisk.
du har bla. openssl installeret?

og det er en standard-flex signatur og ikke windows signatur-fil du har ?

Shell-scriptet har i øvrigt en lille fejl, det skal være:

 if [ $# -ne 2 ] ; then
     echo "Udtraekker din signatur fra html filen"

--
mvh Frank Damgaard  |