Re: [MISC] Ubuntu Live 1. november

Søren Bredlund Caspersen wrote:

Vi mangler stadig nogle til at hjælpe med installation og evt. enkelte
optimeringer til brugerens behov i løbet af dagen.

Ville det have interesse hvis jeg kom om forklarede hvordan man sætter en ubuntu box op til realtime audio? Jeg er ikke sikker på jeg kommer, og hvis jeg gør kan jeg goså godt hjælpe med andet hvis det har mere relevans...

--
Atte