Re: [MISC] Linux desktop i mindre virksomhed

On Tue, Sep 16, 2008 at 8:53 AM, Eiliv Haugland <sslug@sslug> wrote:
> I forbindelse med en installation af et rent Linux miljø i en dansk
> virksomhed med ca. 40 medarbejdere søger jeg en eller flere referencer til
> nuværende virksomheder der anvender Linux som desktop. Både danske og
> udenlandske (engelsk talende) referencer er velkomne.
>
> MVH
> Eiliv Haugland

Extremadura - Ett land på størrelse med Belgia
http://en.wikipedia.org/wiki/Extremadura
Litt over en million innbyggere.

Muligvis 90000 brukere i offentlig sektor.

http://hehe2.net/linux-general/an-interview-with-an-extremadura-developer-bringing-linux-to-the-masses/

Mvh
Jim Oksvold