Re: [MISC] Beats per minute tæller-script/progr am

Michael Schmidt wrote:
Hej NG
Findes der et stykke programel der kan analysere en musikfil og returnere et godt bud på BPM?

Jeg har aldrig selv brugt programmer af denne type, men jeg blev interesseret i en løsning da du spurgte, så jeg spurgte videre på Linux Audio User (mailingLISTEN hvis man laver "noget med lyd" under linux) og fik følgende links:

http://sourceforge.net/projects/bpmdetect
http://www.aubio.org

Den første ser lovende ud, men jeg kunne ikke lige hurtigt få den installeret, hvis du får helt med det, må du gerne skrive tilbage hvad du gjorde...

--
Atte