Re: [MISC] En forespørgsel

Jon Bendtsen skrev:
On 22/09/2008, at 16.29, Steen Jensen wrote:

Som bestyrelsesmedlem i en lille forening med medlemmer i provinsen men hovedparten på Sjælland, hvor også alle foredrag finder sted, er der kommet en forespørgsel om, hvorvidt det vil være muligt at udsende møderne via internettet i første omgang lyd. Da jeg ved, at SSLUG nogle gange klarer både det og billede, ville jeg lige høre, om nogen kort kan oplyse nogle enkle krav til, at det kan lade sig gøre.

Der er trådløst net i lokalerne, og vi skal naturligvis have såvel en mikrofon som en pc med relevant software, går jeg ud fra. Deltagerne i mødeudvalget kører alle Win, men jeg har selv en bærbar med openSUSE, så lad mig evt få informationer om muligheder her. Der må vel også skulle være en vis upload-kapacitet for, at det kan lade sig gøre, går jeg ud fra.

Skal i streame live eller bare offentlig gøre det senere?

JonB

Live - vi kan sagtens finde ud af at optage og lægge på cd/mp3 på net efterfølgende.

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

INTET er umuligt for den, der ikke selv skal gøre det!