Re: [MISC] Fwd: Onlinebetaling gennemført > SSLUG.DK

On Sun, 18 Sep 2011 12:08:42 +0200
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Det ved jeg ikke om det kræver, men jeg ønsker bare at påpege at i skal have styr på de juridiske detaljer før der opstår problemer.

En forening kan sagtens eje et domænenavn, sålænge der findes en person
med fuldmagt til at indgå en aftale med dkhostmaster på foreningens
vegne. Dette dokumenteres typisk med en fuldmagtsskrivelse underskrevet
i henhold til foreningens vedtægter. For at forkorte tidsfristen for
behandling kan man med fordel medsende foreningens vedtægter samt
referat af seneste generalforsamling.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]