Re: [MISC] Fwd: Onlinebetaling gennemført > SSLUG.DK

Peter Toft wrote:
> Lige til info så har jeg anmodet bestyrelsen om at få overført de
> domæner jeg har registeret for SSLUG til f.eks. Bryan.
>
> Jeg har også
> rykket Bryan - men efter to uger intet hørt.

Beklager den mangelfulde og langsomme respons.

Først vil jeg på foreningens og bestyrelsens vegne sige tak for betaling af
domænet.

Dernæst vil vi gerne tage imod tilbuddet om at få overdraget domænerne, i
hvert fald hvad angår sslug.dk. Du skulle gerne få de nødvendige oplysninger
meget snart.

Hvad angår gnu.dk og gnome.dk er stemningen i bestyrelsen for at droppe
disse domæner. Så du kan overveje om det betyder at du hellere vil beholde
dem eller overdrage dem til andre interesserede i stedet.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]