Re: [MISC] DR1-TV framedrop på Shockwave plug-in 10.1.r82

On Thu, 22 Sep 2011 20:04:05 +0200
Donald J Axel <sslug@sslug> wrote:

> Jeg har en 8 Mbit/sec downstream forbindelse
>
> Mozilla Seamonkey m. Shockwave Flash 10.1 r82 har været OK med
> DR-TV online, http://www.dr.dk/nu/live#/DR1 etc. men nu hakker det
> (framdrop og belastningen er ikke specielt høj, runqueue 1.65 på en
> 2kernel AMD64.

Ingen problemer her, men jeg anvender også flash 10.3.
dpkg -s flashplayer-mozilla
Package: flashplayer-mozilla
Section: non-free/web
Installed-Size: 12288
Maintainer: Christian Marillat <sslug@sslug>
Bugs: mailto:sslug@sslug
Architecture: amd64
Source: flash-player-amd64
Version: 2:10.3.183.10-0.0

Der er mig bekendt sket radikale ændringer i codec fra < 10.3 til 10.3.
Blandt andet hardware support såfremt grafikdriver understøtter direct
rendering. Mange steder kræver 10.3 for at virke, og grunden til at det
virker på youtube, igen mig bekendt, er, at youtube tilbyder streams i
flere formater. HD kvalitet findes vist kun, såfremt man har 10.3.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]